• Feca Zs

Nem sikerült teljesíteni a szezonnyitó Orfű Rally-t a Kállai Tamás – Matics Barbara duónak

Nem sikerült teljesíteni a szezonnyitó Orfű Rally-t a Kállai Tamás – Matics Barbara duónak, akiket a balszerencse kísértett egész hétvégén.


Nem sikerült teljesíteni a szezonnyitó Orfű Rally-t a Kállai Tamás – Matics Barbara duónak, akiket a balszerencse kísértett egész hétvégén.


„Nagyon nehezen kezdődött a versenyünk, hiszen a nagy hidegnek köszönhetően nem indult be szombat reggel az autónk. Az volt a szerencsénk, hogy nem volt zárt park ferme, hanem mindenki a szervizből indult így be tudtuk húzni a kocsit” – kezdte az Orfű Rally értékelését Kállai Tamás, majd folytatta. „Az első gyorsasági szakasz kemény volt, a nagy hideg megmaradt és nem volt erre az időre alkalmas gumink. A gyorsasági végéig szinte alig tudtam az autót úton tartani.”


A második szakaszon már sütött a nap és ez meglátszódott Tomi és Barbi idején is, hiszen a Lada Kupa harmadik idejét autózták.


„A következő körben még jobban működött a gumi, de sajnos az autó megmakacsolta magát. Nagyon erős rezonancia jött a kocsiba és ha nyomtam a gázt még durvább lett. Valahogy lejöttünk a gyorsaságiról és az etapot is teljesítettük. A következő szakasz előtt sikerült megnézni mi lehet a gond és kiderült, hogy a hardy tárcsa van szétszakadva. Nagyon óvatosan, elakadásjelzővel végigmentünk a negyediken, majd a fiúk megcsinálták az autót a szervizben. A hátrányunk már nagy volt, de nem adtuk fel, gondoltuk a powerstage-en még szerezhetünk pontokat” – tette hozzá Tamás.


Nehéz versenyük volt, sokat küzdöttek a technikával és az időjárással, de arra végképp nem gondoltak, hogy nem érhetnek célba.


„A szerencse ezután sem pártolt mellénk, az ötös gyorsasági szakaszon a cél előtt másfél kilométerrel megállt az autó és nagyon erős benzinszagot éreztünk. Később kiderült, hogy a hardy tárcsa által okozott rezonancia hozta az injektor csavarok lelazulását és emiatt estünk ki. A második szakasz volt az egyetlen, amit tiszta gyorsaságinak mondhatok, ott nagyon éreztem a potenciált az autóban. A részeredmények kecsegtetők a jövőre nézve” – zárta a beszélgetést Kállai Tamás.


A csapat a következő verseny előtt átnézi a teljes autót, mert nem szeretnék, hogy a rezonancia miatt más is problémát okozzon a későbbiekben. Már nagyon vágynak a jó és sikerekben gazdag versenyzésre.


A csapat együttműködő partnerei: Robitlág Bt. – Szállítmányozás hatékonyan, Orinionway Kft., Raiker Kft., Huniper Permetező Kft., Egrokorr Zrt., C+D Mérnöki Kft., Dokutech Center Kft., Evolution Consulting Kft., Innovitas Kft., Ecoffice Technology Kft., Pálinka ABC., Best-Vill 2000. Kft., Seqomics Kft., ATG&CO Kft., Dél-Projekt Kft., Labnet Hungary Kft., Koós-Wéber Kft., B.B. TEAM, S.R.O., Tower-Tech Kft.


Forrás: auto-sport.hu

M5_MIII_Instant_Save_banners_small_tall_300x390_jpg.jpg
tp_hirdetes_2021_300x390_jpg.jpg
EM1X_Telelens_Save_main_small_tall_300x390_jpg.jpg